Antal besökare st ( denna månad, denna vecka, idag)

ARTICSISTERS CLEARSTAMPS

Tillverkar, designar och säljer unika clearstamps i små serier. Begränsad upplaga - vissa stämplar finns bara EN GÅNG i ett visst antal och görs inga fler av.


ARTICSISTERS WEBSHOP
ARTICSISTERS STÄMPELKATALOG VINTER 2010



onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR

ARTICSISTERS ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR

Samla alla tomma vindunkar och skapa en liten väska med handtag. En tidsskriftsamlare eller något annat som känns som bra att ha.

Skicka en bild på ditt alster så kan du vinna något av oss - stämplar känns naturligt. Vi vill ha ditt bidrag innan den 20 Januari 2010
articsisters@gmail.com





2 kommentarer:

viktoria sa...

Kul att du tycker om min BIA bok om min sons första Jul. Jag ska snart lägga upp bilder på BIA bok nr 2 i serien Jul. Så kolla in i bloggen efter den inom snar framtid. Ja det var riktigt mycket jobb med min sons 2 första jul BIA böcker men värt allt arbete. Det blir ju så vacker och minnen bevaras på ett unikt sätt. :-)

Mvh
Viktoria

Linalotta sa...

skojjig utmaning som jag tänkte försöka göra nåt av. Men jag måste fråga innan jag sätter igång. Är det altra något i allmänhet som är bra att ha som gäller eller är det bara altra vinlåda? Ja tänkte bara om man inte hadenån sån hemma... :)

Related Posts with Thumbnails