Antal besökare st ( denna månad, denna vecka, idag)

ARTICSISTERS CLEARSTAMPS

Tillverkar, designar och säljer unika clearstamps i små serier. Begränsad upplaga - vissa stämplar finns bara EN GÅNG i ett visst antal och görs inga fler av.


ARTICSISTERS WEBSHOP
ARTICSISTERS STÄMPELKATALOG VINTER 2010



lördag 23 januari 2010

ARTICSISTERS VINTERSTÄMPLAR

DU HITTAR DEM HÄR I KATALOGEN

eller i webshopen.




Finns olika texter att välja mellan, här valde jag denna:


Ingår flera stämplar i rampaketet;

4 kommentarer:

Regnbuedrops sa...

hei og hopp. tusen takk for fin komentar på siden min. elsker farger og nyansene de skaper.
du lager masse fint du også =D

heidi

Randi Th. sa...

Tusen takk for flotte ord i blogge min!
Ha en herlig dag!
-klem-

Kari sa...

Hei og tusen takk for besøket i bloggen min med kjempehyggelig kommentar. Har aldri vært her før så jeg skal titte rundt.

Ha en flott dag!

Inger-Lise sa...

Hei og takk for at du har besøkt min blogg. Her var det mye spennende.

Related Posts with Thumbnails